Film

Archiv - 2021
Zbývající čas: 2024-05-18 13:00:47|2024-05-18 12:00:48
Zodpovězeno: 0 z 15 otázek
Body za tuto otázku
Správná odpověď: +9 bodů
Špatná odpověď: -3 body
Nechci odpovídat: 0 bodů Hotovo - ukončit test Nápověda
Otázky:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15

1 Jablko na stromě

Umísti jablko na strom na místo, kde visí jeho stín.

U bloku Postava nastav správně pozici X a Y.

Po sestavení programu klikni na tlačítko Spustit. Pokud se objeví hlášení Animace se neshoduje se zadáním, je třeba program upravit.

x: 0 y: 0
čas: 0
0 100

+9 bodů -3 body

2 Letadlo

V této úloze budeš vytvářet animaci.
Nad stromem přeletělo letadlo. Stiskni tlačítko Spustit, abys viděl, jak letěl jeho stín.

Sestav program, podle něhož se po spuštění bude barevný obrázek chovat stejně jako jeho stín.

Blok čas se po stisknutí tlačítka Spustit plynule mění od 0 do 100.
Taháním za bod na posuvníku vedle tohoto tlačítka můžeš čas libovolně nastavovat.

Svůj program ověříš stisknutím tlačítka Spustit.

x: 0 y: 0
čas: 0
0 100

+9 bodů -3 body

3 Balónek

Malé Kačence uletěl pouťový balónek.

Sestav program, podle něhož poletí barevný obrázek stejně jako jeho stín.

Potom klikni na tlačítko Spustit

Můžeš také tahat za bod na posuvníku vedle tohoto tlačítka a měnit čas podle potřeby.

x: 0 y: 0
čas: 0
0 100

+9 bodů -3 body

4 Jablko ze stromu

Úplně nahoře na stromě viselo jablko. Nejednou zafoukal větřík a jablko spadlo ze stromu.

Klikni na tlačítko Spustit, aby bylo vidět, jak padalo.

Sestav program, podle něhož bude barevný obrázek padat stejně jako jeho stín.

Vyzkoušej blok  pro odečítání čísel a přemýšlej, co se bude odečítat. Znaménko uvnitř tohoto bloku jde změnit.

Pro kontrolu a ověření klikni na tlačítko Spustit

Můžeš také tahat za bod na posuvníku a měnit čas podle potřeby.

x: 0 y: 0
čas: 0
0 100

+9 bodů -3 body

5 Na parkovišti

Auto vyjíždí z parkovišti. Pomalu, opatrně.

Sestav program, podle něhož se po spuštění bude barevný obrázek chovat stejně jako jeho stín.

Potom klikni na tlačítko Spustit

Poznámka: chceš-li číslo přepsat na desetinné číslo, musíš použít desetinnou tečku, např. 1.5

x: 0 y: 0
čas: 0
0 100

+9 bodů -3 body

6 Po hlavní ulici

Sestav program, podle něhož se po spuštění bude barevný obrázek chovat stejně jako jeho stín.

Potom klikni na tlačítko Spustit

Můžeš také tahat za bod na posuvníku a měnit čas podle potřeby.

x: 0 y: 0
čas: 0
0 100

+12 bodů -4 body

7 Pád meteoritu

Véna programuje animaci pádu meteoritu, který na konci druhohor způsobil vyhynutí dinosaurů.

Sestav program, podle něhož se po spuštění bude barevný obrázek chovat stejně jako jeho stín.

x: 0 y: 0
čas: 0
0 100

+12 bodů -4 body

8 Přistání na planetě

Astronauti navigují svoji vesmírnou loď k přistání na neznámé planetě. Okénkem vidí, jak se k nim planeta přibližuje a zvětšuje se.

Sestav program, podle něhož se po spuštění bude barevný obrázek chovat stejně jako jeho stín.

Můžeš tahat za bod na posuvníku a měnit čas podle potřeby. Nebo klikni na tlačítko Spustit

x: 0 y: 0
čas: 0
0 100

+12 bodů -4 body

9 Zhroucení hvězdy

Jarka do referátu o černých dírách vytváří animaci zhroucení hvězdy.

Na začátku má hvězda velikost 100.

Sestav program, podle něhož se po spuštění bude barevný obrázek chovat stejně jako jeho stín.

x: 0 y: 0
čas: 0
0 100

+12 bodů -4 body

10 Pozor, UFO!

Nad naším městem proletělo UFO!

Sestav program, podle něhož se po spuštění bude barevný obrázek chovat stejně jako jeho stín.

x: 0 y: 0
čas: 0
0 100

+12 bodů -4 body

11 Mikroskop

Mikroskop ukáže každý detail.

Na začátku má obrázek v mikroskopu velikost 100.

Sestav program, podle něhož se po spuštění bude barevný obrázek chovat stejně jako jeho stín.

Poznámka: Pro zapsání desetinného čísla je potřeba napsat desetinnou tečku, např. 0.5

x: 0 y: 0
čas: 0
0 100

+15 bodů -5 bodů

12 Mrknutí oka

Tadeáš dělá animaci panáka, který mrká oběma očima. V jeden okamžik levé oko zmizí a objeví se pravé oko.

Vyzkoušej blok když.

Sestav program, podle něhož se po spuštění bude barevný obrázek chovat stejně jako jeho stín.

x: 0 y: 0
čas: 0
0 100

+15 bodů -5 bodů

13 Kulečník

Kulečníková koule se odrazí od stěny kulečníku. Udělej takovou animaci.

Sestav program, podle něhož se po spuštění bude barevný obrázek chovat stejně jako jeho stín.

x: 0 y: 0
čas: 0
0 100

+15 bodů -5 bodů

14 Marťani

Jak rychle se Marťani objevili, tak rychle byli pryč. Antony ve skafandru je ani nezaregistroval.

Sestav program, podle něhož se po spuštění bude barevný obrázek chovat stejně jako jeho stín.

x: 0 y: 0
čas: 0
0 100

+15 bodů -5 bodů

15 Ufouní nehoda

UFO chce přistát, ale narazí do paneláku a rychle odletí.

Sestav program, podle něhož se po spuštění bude barevný obrázek chovat stejně jako jeho stín.

x: 0 y: 0
čas: 0
0 100

+15 bodů -5 bodů
× Chceš ukončit test?
Pokračovat
×

Nápověda

Informace k testu

- Své odpovědi můžeš během testu změnit, kolikrát budeš chtít.
- Pokud chceš ukončit test před vypršením časového limitu, stiskni tlačítko Hotovo - Ukončit testování.
- Po skončení testu se okamžitě dozvíš výsledek.
- Pokud bys během testování potřeboval pokračovat v testu na jiném počítači, budeš potřebovat své heslo soutěžícího.
Pokračovat